KURSUS ASAS KERANI AM / PEMBANTU TADBIR & ASAS PERBANKAN ONLINE PERTAMA DI MALAYSIA

Monday 23 May 2011

KURSUS 2:

KURSUS ASAS PERBANKAN SECARA ONLINE

Pengenalan
Sebagaimana yang kita semua maklum, kerjaya di bidang perbankan adalah satu kerjaya yang  berprestej dan menjadi cita-cita ramai remaja. Untuk  berjaya mendapatkan kerjaya tersebut bukanlah mudah. Di samping kelulusan  akademik (minima SPM),anda juga perlulah mempunyai  pengetahuan asas di dalam  bidang perbankan kerana pengetahuan ini selalunya  diuji  ketika anda menghadiri temu  duga.  Kursus ini juga sangat sesuai untuk mereka yang ingin bekerja di syarikat insurans dan takaful.
Sejak beberapa tahun yang lalu, kursus ini dikendalikan secara hadir di setiap bandar-bandar utama di seluruh negara. Dalam tempoh tersebut, kami mendapati ramai pelajar-pelajar tidak dapat mengikuti kursus ini disebabkan tidak mempunyai masa disebabkan mereka mempunyai pekerjaan sementara di kilang-klang atau di supermarket.
Memandangkan perkara ini, maka kami telah menyusun kursus secara online ini. Di samping itu, mereka juga tidak perlu mengeluarkan modal yang tinggi kerana yuran kursus online ini sangat rendah dan mampu diikuti oleh semua. mereka juga tidak perlu mengeluarkan kos tambang, penginapan serta makan dan minum.

[ TIDAK PERLU menghadiri kuliah - TIDAK PERLU mengeluarkan kos yang tinggi ] - TIADA LAGI ALASAN - Kini semua boleh mengikuti kursus ini!!
Modul kursus

Antara modul di dalam kursus ini ialah:
- Sistem perbankan di Malaysia
- Sistem perbankan Islam
- Insurans & Takaful
- Pajak gadai Islam
- Kontrak - Musawamah
- kontrak - aqad
- Riba dalam Muamalat
Para peserta juga akan diajar tentang soalan-soalan yang lazim ditanya di dalam temu duga di bank.

Bagaimana kursus ini dikendalikan?
Setiap peserta kursus ini tidak perlu menghadiri kuliah atau kelas. Setelah anda membayar yuran kursus, nota-nota akan dikirimkan kepada anda melalui email. Nota-nota adalah dalam "Presentation PowerPoint". Untuk mempastikan anda membaca semua nota-nota yang diemailkan, anda dikehendaki menjawab beberapa soalan mudah dan mengirimkan kepada kami melalui email juga. Sekiranya terdapat jawapan yang salah, anda dikehendaki membetulkan jawapan tersebut. Setelah anda menjawab semua soalan dengan betul, sijil tamat kursus akan dikirimkan kepada anda melalui POSLAJU.
Yuran  kursus
Yuran kursus adalah RM150.00 sahaja. TETAPI sekiranya anda mendaftar sebelum tarikh   31 Disember 2011, anda hanya perlu membayar RM100.00 sahaja!!


Bayaran Secara Ansuran
Ansuran Pertama: RM50.00. Ansuran Kedua: RM60.00= RM110.00

#Sijil hanya akan dikirimkan setelah semua yuran dibayar sepenuhnya.

Sijil kursus

Setiap  peserta akan menerima "Sijil Tamat Kursus Asas  Perbankan" untuk peluang lebih  cerah mendapat pekerjaan  di bidang  perbankan.


Bagaimana cara mendaftar?

1. SMS  (nama penuh <> Alamat <> Daftar Kursus Asas Perbankan Online) ke 012 - 818 3080
2. Anda akan menerima no. Akaun pengetua
3. Setelah kami menerima yuran tersebut, nota-nota akan diemailkan ke alamat email anda.

Jangan lepaskan peluang keemasan ini kerana kami adalah satu-satunya Akademi yang menganjurkan Kursus Asas Perbankan ini secara online. Daftarlah sekarang!!

No comments:

Post a Comment